Sunday, January 2, 2011

life

hmph update post after sebulan lagi, teruknya :( aku dah sebulan dekat UIA KUANTAN. okayy lah, tade la teruk sangat pun Kuantan nii, just kekurangan tempat nak lepak je. HAHAHA ! sangat bahagia dengan statement tu. Every weekend pun lepak kat the only mall yang sedikit menarik than others, East Coast Mall. Apa nak cakapppp ? Dah nasib badan terstuck kat tengah hutan yang ada bandaraya kecik. Okayfine, aku dah mengeluh untuk kali ke 500 dah. Dah letih, dah habis nafas nak breath in lagi. Kalau tak lepak mall, mesti aku balik Kelantan or KL. Takde kerja betul. 

first thing first. Just nak cakap every thing kira okayy except yang kat atas tadi and UIA susah nak dapat topup, internet connection macam bangang je, paper sumpah susah nak cari and of course yang jadi headline, bila UIA nak provide TV hah ? Tiap tiap malam kitaorang lepak the only cafa yang jauhnya boleh tahan jugak lahh dari hostel aku nii semata nak tengok TV. Sounds crazy takk ? Of course it sounds crazy. Tak pernah dibuat orang university bertaraf antarabangsa nak provide TV untuk students lepas tension jadi satu masalah besar. Oh my :(

well, last week aku balik lagi. this time sumpah aku tade kerja nak buat so just balik the only way nak hiburkan hati balik. rumah is cool lahh :) senyum. tapi sayang bahagia hanya sementara. hari khamis malam sampai umah, jumaat dah demam. mesti sebab malam sampai tuu kena hujan. oh sangat sedih ya ! tapi tape demam kat rumah, mama dengan papa ada nak tolong jaga. balik UIA dah sembuh balik. Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment