Friday, December 3, 2010

ntahhapehape

hai hai hai aku datang balik . ah sekali nak update blog kena tunggu sebulan sebab busy semacam . kesian kann ?! HAHAHA , sekarang lagi lahh sibuk sebab nak uruskan everything pasal nak masuk main campus . ah tak sabarnya rasanya nak free balik . jadi diri sendiri balik yang sentiasa sibuk dengan buku . HAHAHA , statement yang memang perasan diri rajin gila ah . 

well sebenarnya , aku tengah nak marahkan seseorang nie . tadi ada ah aku comment dia punya status an but then boleh pulak lahh dia buat -buat tak nampak . weh kalau taknak reply comment aku delete terus je ah senang , tak payah aku tunggu cam orang gila bapuk tak cukup makan je kan ? aku ingat dia cam friendly , tue pasal ah comment kat status dia . alah kalau status dia tue tak menarik perhatian aku takdenya aku nak comment doe ! 

ouh ouh lupa satu lagi benda yang SANGAT PENTING ya disini . aku dah naik rumah baru . ah sangat happy dengan bilik yang sangat besar dan menarik . tiba-tiba rasa macam princess and queen yang baru naik takhta . over an over an ? tapi macam sedih ah pulak sebab dua tiga hari lagi dah nak pindah Kuantan so macamtak sempat sangat nak merasa tidur kat bilik ouh . tapetape nanti tiap tiap minggu balik Kelantan . setakat Kuantan ouh tak jauh sangat ah . HAHAHHA .


No comments:

Post a Comment