Thursday, January 6, 2011

Thursday

hmph hari nii sumpah letih gilaa. dah la semalam tidur lewat sebab hari nii ada quiz and nak kena submit assignment sekali. oh my :( dahsyat lahh jadi student degree. letih je tiap tiap hari kann ? ayat bajet gila nak mampus. semalam aku tertidur pukul dua pagi bangun dalam pukul lima setengah pagi sebab nak sambung belajar Number Theory after stuck buat assignment Analytic Geometric. Okayy aku tahu, korang mesti confuse apa Number Theory and Analytic Geometry nii kan ? Well, ni ah subject yang aku belajar untuk sem satu. Ada lagi la 6 subjects. Susah weii. Aku rasa cam tiba tiba aku nii bangang semacam je. Tapi syukur tadi punya quiz macam okayy je. Tak tahu ah jawapannya betul ke takk. Aku pakai main hentam je buat tadi. Hee :) macam tak biasa kann ?

Hari ni hujan dari pagi. Fuhh mandi macam mandi dengan ais wa cakap lu. Sumpah tak tipu. Then, aku keluar bilik kira awal lah kot. Dalam 730 dah blah sebab hujan and takut bus lewat sampai. Well as predicted bus UIA memang lembap tahap siput babi. Siput babi kalau jalan maybe dah sampai KOS, tapi disebabkan hujan kitaorang takleh lah nak jadi siput babi kann ? Sekali bus sampai kul 815. Tak ke rasa macam nak lempang je manusia manusia yang lalu lalang kat tepi aku sebab UIA takleh and memang tak reti sikit bab management sampai takleh nak pikir untuk sediakan dua bus dalam satu masa. Apa masalahnya pun aku tak tahu lahh. Sampai kelas terus buat quiz walaupun Dr Pah sampai lewat 30 minit, mungkin sebab hujan jugak. Kesian :( Siap buat quiz, kitaorang lepak kat CTS Lounge kejap sebab nak buat discussion pasal Analytic Geometric punya assignment, tak siap lagi. Bukan aku sorang ehh, ramai lagi. Semua stuck dekat tempat sama. Then, bincang pastu pergi tanya Prof. Nasir, alhamdulillah, kitaorang dapat selesaikan problems tuu. Syukur ! 

Pukul 1130, kitaorang ada kelas UNGS, belajar pasal tamadun Islam whatsoever. Bukan tak interested tapi kalau korang duduk dalam bilik kuliah tu, dengan aircond, bunyi hujan kat luar, kerusi sumpah superb, memang hancur lahh semangat nak pay attention. Tambah pulak, suara Ustazah Zakiah tu memang merdu takpayah cakap. Sah boleh buat lullaby untuk anak anak dia :) Habis kelas, kitaorang pergi solat then terus masuk kelas. Gila mengantuk. Nasib baik ada abang HOT yang menceriakan suasana dengan HOTNESS dia. Ya Allah, muka handsome gila macam hindustan. Aku rasa kalau mama tengok nii sah mama jatuh hati. Hahaha. Habis kelas dah pukul 500. Fulamak mata tak payah cakap lah, nampak katil je. Sampai bilik dah 530 lebih, tapi takleh nak tidur sebab aku puasa. Takut tak bangun nanti untuk iftar. So, just lepaskan gian nak online jer lah lama lama. 730 aku blah pergi cafe dengan Ain Asyiqin untuk bukak puasa.

Lepas habis bukak puasa semua, dah kenyang, tiba tiba rasa macam nak tengok movie. Icah Aman ajak tengok any cerita lah. So, aku decide okayy, best jugak tengok movie nii kan ? Lepak bilik Aini and tengok cerita Hanazakarimi Kimitachii. Movie Jepun, cerita nii aku rasa semua orang pun dah tengok an ? Aku pun, tapi tak tahu ah, tiba tiba rasa macam nak tengok sekali lagi and reaction nya tetap sama macam tengok first time dulu :/ HAHAHA. Habis dalam kul 1200, balik bilik, solat Isya' then update blog nii. Sekarang, the end.

Raihan Mardhiah Mohamed Din
selamat menjejakkan kaki ke bumi Jerman. Berada disana jangan pernah lupakan aku. Selalu lah contact, tak kira skype, fb, twitter whatsoever. Semua orang pun dah macam tinggalkan aku. Sya di US, Enin pun dekat Cyber, kau lagi lahh jauh nun di Eropah sana. Hadoi. Sedih sangat sebab tak smepat jumpa before kau fly. And sumpah tak sangka yang kau akan fly seawal nii. Han, you're my little baby bestgirlfriendforever. Jangan lupa !

No comments:

Post a Comment