Friday, August 20, 2010

kenape ramai orang suka beli barang ada brand ?

erm according to the entry la kan u all msti da ade idea about what i'm going to tell ya ! yer sangat tepat . kenape sume orang suke sangat beli barang ada brand sedangkan kat masjid jamek banyak gler nak mampus barangan tiruan? mcm aku certain things yg xsng rosak [barang tiruan] aku rase no hal la klu nak beli bnda tue pown. like crocs aku taw susah nak rosak that's why aku grab terus the opportunity before kasut tue habes. hee~ but at the same time aku suke shopping barang yg ada brand sebab quality. bayangkan la ko beli barang murah and a month after terus rosak teruk mmg xde harapan nak hidup balik la even kalau buat cpr pown mmg bley kte no hope la. tp klu ko beli barang yg ada brand setahun dua tahun pown ko still bley pkai lg bnda tue. so tak yah la nak bazirkan duit pegi beli yg baru lg an? betol taaak? [everyone:betuuuul] kan aku da cakap korang mmg berfikiran same ngan aku. 

aku suka shopping kat a few malls.jum tengok


roxy mid valley


robinson the garden


the garden


zara one utama


sunway pyramid


giordano-u'll love their pants a lot


romp-harajuku style
super fabulous la die punye fashion line


one utama



the curve
kalau pergi weekend lagi best.sbb ade kiosk2 kecik jual baju2 and necklaces,rings,u name it


so aku rase tue jer la tempat favourite aku.kat pavi belum sempat nak jejak kaki.laen kali klu ade mase nak jugak pegi sne tp tuk window shopping jer la.klu pegi ngan parents maybe ade chance untuk membeli.hee ~


No comments:

Post a Comment