Monday, August 9, 2010

.bersama.nia.mustika.hari.ini.

selamat pagi sume !
ye selamat pagi kerana saya meng'update'kan blog saya ngan entry bertajuk ntahape- hape nie kul 1.27am.sekian,time kaseh kpde sesape yg mseh sudi nak mendengar.hari nie klas nia mustika telah bermula pda pukul 9pg.amat pg bg seorang gadis yg x mcm gadis spt aku yer !..bgon la saya ngan muka sememeh,air liur basi cm lencun hbes kt bantal.bagun2 tros tgok cermin.mengucap.anak sape la bertukar jadi hantu minah rempit malam semalam nie.sah nie bukan nia mustika.ok.buat keputusan.aku mmg perlu refreshment.mandi.lima belas minit kemudian.mandi tyme plg singkat la.kan pg.da siap.hee~pkai bedak sne sni nak tutup jerawat yg mmg xpenah ade niat nak tinggalkan muka aku menyebabkan aku mmg stress tiap-tiap pg.nseb baek ade bedak johnson's baby.ttp setia wlupun kulit aku xjd mulus pown.kah kah kah.ptg bru hbes klas.fuhh.letihnye aku.solat asar n tdo jap.bgun lagi ngan muka sememeh.cian rumate aku sbb tiap kali aku bgun tidur msti die terkejut sbb ingat nampak hantu.ha.ha.ha.mmg aku taw ayat tue langsung x funny.ok.ok.surrender.
malam telah tbe.hari nie bce blog dila jamalia.sgt fun wlupun die bru form 4 tp die taw tulis ayat2 funny.buat aku gelak jer bce entries dier.

malamnyer.opkos kerje aku update blog wlupun xde org nan bce.wee~


dulu aku nak jadi model sbb nak ganti kate moss
alah angan budak2.bila da besar.podah muka model pown xde.badan kurus kering cm tiang
ade hati nak jadi model ko ckp mus ?


terus tukar jd nerd lepas sedar diri !

No comments:

Post a Comment