Tuesday, August 10, 2010

salam sejahtera kepada readers.bajet ade orang nak duduk dpan lappy bce blog yg ntahape-hape nie.ok ari nie aku sbgai anak yg sangat baek telah menelefon mama aku untuk bertanyekhabar.mama aku ckp die bce blog aku.caya tak ? caya tak ? caya taaak ? mama aku bce blog doe.since when mama aku jd advance gler ? ehem.mama blaja ngan adq yer ? teruk btol adq aku.same jer cm kakak die.
xde point sbnarnyer.kee~aku nak ckap tyme aku call mama aku tue,die ckap la asal hbes duit byk sgt shopping raya.alah klu ngan mama lg byak kowt ma.xyah ckap cmtue ngan nia.mama tue klu da shopping smpai the curve,sogo,midv,sume mall kt ats dunia nie,sah anak kebulur pown mama da x angkat muka da.hee.over plak.sorie mama.
 
ok.hari ini da msok hari first puase.so selamat menyambut bulan ramadhan sume.arp2 bulan nie kiter sume akan lebih diberkati Allah swt.hee.byak2 la wt ibadah and jauhkan lah mengumpat.itu niat aku tuk bulan ramadhan.arp2 jadila wlupun mengumpat tue cm da jd flesh and blood siap bley cri worker wt keje part time tue.and yg plik nyer ader gak yg sanggup wt OT.teruk btol.sape yg ajar nie ?


No comments:

Post a Comment