Thursday, August 5, 2010

.bengang.

hye guys
jumpa lagi kita ! [ape punyer ayat.skema nak mampus].so,aku cm da lme x update blog ngan entry2 trbaru yang cm xpenah ade org nak bce membuatkan aku rse dri ini sgt free untuk mencarut ke sne sni pda hari ini kerana aku sgt marah !

 
Cute Bunny Graphics


erm ape kte kter lihat sebab2 yg menyebabkan kemarahan aku smakin memuncak yer ?
first of all,aku da berape juta kali menghighlightkan bhawa Nia Mustika adalah seorang yg sgt tidak suka kpda org yg melepaskan emosi kpdanye !!!..so,klu da taw xyah la nak wt bnda tue lg kan ? tue klu org cerdik taw menilai la.tp ble statement tue dibg pde org yg bangang thap nak mampus berjuta kali ckp pown ttp xkan paham sbb diorg tue bangang melebih had.sorry sbb ayat aku kasar tp lantak aku la sbb nie aku punye page,blog,entry so aku bley nak ckap ape pown kt sni.
Aku sebenarnye ade r bnci kt minah nie at some moments sbb at some moments tue la die act cm org gila tak cukup tidur and nak mengamuk2 sbb die gila.and aku yg tak terlibat pown kdg2 bley terkena same menyebabkan aku rse cm nak muntah hijau ngan perangai die yg xmcm manusia tue.ok.aku bg satu keadaan dimane aku telah melakukan kesalahan yg teramat besar iaitu terlanggar die punye bahu.of course since aku nie gadis yg cute miut akan terus meminta maaf dgn jujurnye.spontaneous punye action.tbe2 kuar plak ayat yg bley than butuh ngan kurang ajarnye "sorry2 naek lori la beb".what the fish la plak kan?ape ko ingat aku nak sgt ker hbeskan air liur aku nie mintak maaf ngan ko.klu aku taw dr awl ayat cibai ko tue nak kuar xde nye aku hbeskan air liur aku mintak maaf ngan ko ! bangang ker ape ? hey ingt sket . ape ingat ko kuar ayat tue aku nak lyan sgt la ko punye perangai bapuk tue . blah la beb ! act mcm la mandat ko tue tinggi langit ketujuh . tp at some moments yg laennye die ok jer !tue la psal.mmg xnormal gler bapak org la die tue.tp die punye perangai membuatkan kdg2 aku terpaksa yer dcnie aku mahu mengulanginye TERPAKSA terlepas cakap "mmg minah nie fucking whore gla la".kerja sakitkan hati aku jer.syal btol.ok dan sume itu berlaku secara TIDAK SENGAJA !
ayat bajet diri sndri baek . pdahal tak pown . erm mcm mner nak ckp . aku jrg nak bnci org sbb aku taw aku pown bukan perfect cm org laen sampai nak critic org sne sni . byk gak yg aku kurang . tp at least aku xde la menyakitkan hati org2 [rse2nyer la] except ble tyme tue mmg aku dah berniat nak skit kan hati die sbb die dah skitkan hati aku . ok ayat tue mmg berbelit mengalahkan ular sawa terjun longkang .
tapi,conclusionnye AKU MEMANG BENCI DIE AT SOME MOMENTS !

yg kedua adalah Nia Mustika adalah seorang yg sgt pantang ditipu . aku bru jer nak baek ngan minah senget sorang nie . pastu aku dpat taw die wt bnda2 yg tak sepatutnye sbgai pelajar yg duk jauh dr kluarga . well,korang sndri pown bley imagine ape maksud ayat tue . ye la mak ayah dah hantar jauh2 suh kter blaja rajin2.dapat rsult gempak yang cukup la nak mengembangkan hidung dorang yg kempis tue . tp tue la sebaliknye plak yg berlaku . dah la mak ayah dia tak taw . dahsyat . well,klu dulu aku taw dia still ngan perangai lame xde nyer aku nak terhegeh-hegeh menerima maaf die dulu yg cm tak ikhlas langsung . jualan langsung tue pown lg langsung dr maaf die taw tak . aku pown xde la bodoh sgt smpai nak pilih kwan pown xtaw kan ?




tak payah layan orang-orang emo
and yang xtaw nak hargai dri sndri

1 comment:

  1. calm down sis ~ :)
    citer kak same ngn citer sy..
    sy phm..sy pon mrh..
    and i hate her ~ :(

    ReplyDelete