Monday, August 2, 2010


hye guys
update blog lg aku ari nie.alah cm tak biase.erm sbnarnye aku nak ckp psal ape ek?.boring gler hari nie.kerja aku tido jer and selebeynye aku online wlupun kerja berlambak cm xhbes tuk 2,3 abad lg.hehh~slalu cmtue.so,agak2 la an ble korg tgok gmbar mamat korea ngah pegang cincin kt belon tue,ape yg korang rse.?erm msti dalam hati skunk tgah ckp 
"haish,ble la ade mamat sehensem tue nak lamar aku ngan cincin berlian ikat kt belon.haila,romantiknye"
cayalah.msti hati korang akan ckp cmtue punye.xyah tipu.tipu sunat pown xley.
sbnarnye,tue la perasaan aku ble tgok music video 'No Other' from Super Junior nie.dalam tue sumenye kire proposal punyer occasion la.cmner nak lamar si gadis tuk jd jantung hati.acece jiwang plak.bluerk rse nak muntah kt snie gak.satu nasihat tuk kaum lelaki andai kte la an korang terbace post kt blog aku yang xbpe nak femes nie.at least tgok la video tue before nak lamar your girlfriend jd bakal bini or your heart throb jadi makwe.sah2 aku jamin kaum Hawa akan cair punye.confem2 esoknye korang dah nikah tak pown klu yg student tue satu U da heboh yg korang dah kapel ngan gilang-gemilangnye.minah tue plak cayalah akan bangga gler tyme cter ngan kwan2 die [kembang gak r lubang hidung tue] cmner korang bley lamar die.tp aku xde la kte yang dgn cara tue korang akan kekal like forever taw.never said there anywhere pown.so,nnt klu jd pape jgn plak ttbe heret aku skali msok court tak jadi sbg saksi yang ntah pape.plik bebenor taw tak.

...................................................................................................
.........................................................................................


btol kan?sume org at some moments msti punye akan rse menyesal sbb once chooses come mmg kter clueless which one is the best,would this road or path will bring us to the safest place in this world and bla bla bla lg la kan.tp regrets are some kind of norm dlam masyarakant dunia hari nie.rmai yg menyesal krna itu dan ini tp sdar tak bhawa fact yg sbnar xrmai pown yg nak berubah lpas menyesal.still dgan situation lme yg sure2 la kan akan menyebabkan keadaan tue xpernah berubah which is resulting regrets yg tak pernah gak hilang.haha~
lawak kan ble org tue cakap in case la dia tue worker at any company,huge company la ktekan.dia xsiapkan kerja.kne mrah ngan big boss sbab xsiapkan kerja.bile tnye reason.start la otak tue pikir nak bg reason ape.pdhal smalam punyer la free.tp sbab kwan2 ajak lepak tros kte "yes,i'm on".sbb lepak of course la lg fun dr terperap kt rumah buat kerja wlupun kerja tue mmg penting.tue norm masyarakat malaysia yang aku perhatikan.tak kte bda tue trok tp korang pown bley nilai sendiri how bad it is ble kter pilih tuk enjoy dr beljar tingkatkan taraf hidup sendiri.btol tak?and lpas tue start la "alamak,klu la aku tak kuar semalam msti tak jadi cmnie".
~sigh~
bodoh ker ape.bukannye xtaw tp sengaja wt xtaw.xke bangang jer bunyi nyer
anything called regrets bley jd ble2 mse,kt sesape pown.tp kter sbgai manusia yg tentunye ade akal fikiran and otak yang bley kire cerdik la gak klu nak banding ngan lembu kt tgah padang tuesepatutnye pikir la kan.bukannya tak nampak mne yg ptot bg priority
dan aku jugak tak terlepas buat kesilapan tue
[bajet baek sbnarnye statement kt ats tue]
kdang2 ade gak rse nak sepak muka sndri sbb tak pikir btol2 before buat a decision.pastu menyesal.baek tak yah hidup.nseb baek la tangan aku nie cm lemah so ble pikir2 blik tak gne sakitkan tgn sendri.

.........----------------------------..........
:|the end|:

No comments:

Post a Comment