Tuesday, July 13, 2010

.day.by.day.

assalamualaikum.....
aku pada hari ini ingin meluahkan kekecewaan hati yer...aku paling PANTANG ngan orang yg perasan yg die tue baik gler nak mampus.well,aku taw la aku nie tak baek mne pown.tapi rasenye xde la jahat sgt sampai tiap2 hari nk kne kte ngan bnda yg sme.berasap jgak la tahi telinga aku nie taw tak.plus ko pown selalu kte "aku nie bukan baik sangat.banyak bnda yang aku kena belajar lagi".hah!!dah taw diri tue xckp lengkap lg ngan ilmu sne cni.belajar dulu biar cukup,perfect sume dulu bru tegur aku klu ye pown nak sgt.aku nie mmg jhat.solat selalu lewat.act pown xmcm ank dara.bgun lewat and segala bagai..at least tue la dri aku.so jgan nak bsg lebey2...
second,well aeni aku text a friend.just sje2...aku taw die kecik at ngan aq.salah aku jugk.tapi tolong it's only a small matter.xkan sume bnda aku nk bgtaw die.xkn sume bnda aku nak explain kt die.mcm nie mcm tue bla bla bla.sensitive terlebey betol.ambk gene sape la tue ek??xpham btol aku...

No comments:

Post a Comment