Monday, June 20, 2011

Lee Jangwoo ♥ Eunjung : Saya Restui Separuh Rela

Okay harini nak luahkan isi hati yang sedih sangat ni. Aku ni memang dah lama jadi pengikut setia We Got Married dari Season One lagi. Sapa sapa yang minat Korea and follow show dorang, tahu ah apa We Got Married nii.

Show ni adalah program dimana sorang artis lelaki dan sorang artis perempuan are made-belief untuk jadi couple. Dorang hidup sesama. Satu rumah okay. Biar before ni memang tak pernah kenal pun. Kau bayangkan lah. Kau tak kenal orang tu just tahu nama then tetiba kena hidup satu rumah dengan dia for the sake of a show. Even dengan perempuan pun kita segan sebab kita tak kenal, ni nak dengan lelaki. GILA okayyy :) tapi kalau lelaki tu handsome and romantic macam Alex, Crown J, Andy, Hyun Joong, Nichkhun, Jo Kwon, Young Hwa and Jangwoo memang akutak kisah LANGSUNG. Siap caps lock nah kau hambikk.

Dulu gila minat semua ah. Tapi sekarang focus dekat Nichkhun dengan Jangwoo couple je sebab yang lain dorang semua dah tinggalkan WGM. Nichkhun dengan Vic je yang tak blah blah lagi. Setahun dah kauu.
Okay now focus memang terlebih to Lee Jangwoo lah sebab aku rasa dia ni comel sweet gila ah. Nichkhun pun sweet tapi aku tade aa nak rasa jealous marah ke bila dia dengan Vic sebab dorang tu macam sesuai gila taww. Tapi dengan Jangwoo and Eunjung ni macam jealous aku taktahu kenapa eh.

Jangwoo dulu dia singer. Ada group sendiri nama 24/7. Kalau tak caya ni tengok gambar dia time dia debut jadi singer. Time tu dia comel comel lagi dengan rambut macam Taeyang baru debut jugak. Hihi :)



Lepas tu taktahu cemana band tu boleh disappeared je. Aku pun bukan follow dia sangat dulu. Sejak dia masuk WGM je baru nak follow. Aku first tengok dia, ermm dalam Smile, Donghae or also known as Smile, Again. Drama tu memang gila famous tapi time tu tak rasa pun dia handsome gila sebab dia jadi second hero and jahat. Orang jahat je mesti tak handsome. Padahal dia jadi jahat sebab nak kat perempuan jahat tuu. Eeeeiiii taksuka. Haa tapi time tu dia macam dah hot gila tawww. Dari muka comel comel jadi handsome muka sweet rasa nak jerit aaarrrrggghhhh handsomenya diaaaa <3 mata blink blink ah !


Dia comel kan ? Sapa tak cair tengok muka comel cenggini. Tak tengok dia senyum lagi. Perghhh speechless katsitu jugak sumpah tak tipu. 


Then, aku dapat tahu yang dia ni rupanya cousin si Fany or Hwanhee ni. Tengok orang lah babe. Cousin pun dah handsome. Sah memang keturunan flesh and blood ni. Hwanhee ni dulu penyanyi jugak. Dia duo group dengan Brian Joo. Group tu nama Fly to the Sky. Brian dengan Hwanhee ni memang dua dua suara sedap. Jangwoo dengan Hwanhee ni memang ada darah seni mengalir ah.


Bila dia masuk WGM jadi hubby Eunjung baru aku nampak wah untungnya kalau boleh dapat hubby macam dia kan ? Romantic siap massage kaki wife lagi haa. JEALOUS !


Tapi part yang dorang nampak sweet aku memang tale nafi. Sumpah macam kena je dorang jadi husband and wife taww. Tambah aku sedih. 


Nanti aku pun nak cari hubby macam dia. Tinggi 184cm. Wah mesti bangga kan jalan jalan dengan hubby yang handsome. HAHAHAHA, aku berangan memang kuat.


And bila dia mintak nak buat Churros Kiss yang last last memang tak jadi thanks god rasa macam nak sujud syukur kat sini jugak, memang sakit hati. Eunjung sikit pun taknak. Jangwoo yang mintak dulu. Lepas tu baru Eunjung cakap okay. And you know, that look dia bagi dekat Eunjung sumpah macam dia dah fell in love dengan minah T-ara ni. Dia macam dah captivated by her charms tahu ! Aigoo :(

Tapi kalau dia memang suka, aku rela tak rela separuh rela lantak la apa nama benda rela tu pun, aku approved la dorang punya relationship nya. As peminat mesti lah kena support kan ? And yang paling penting, aku kecewa gila bila dapat tahu last week dia datang MALAYSIA, KUANTAN, CHERATING pulak tuu. Kau tahu tak UIA KUANTAN denga CHERATING tu 30 minit jeeee :( fuhh kecewa takyah cakap la bhai. Retak hati berkecai seribu wa cakap lu.

No comments:

Post a Comment