Sunday, August 29, 2010

saya ker mid valley lagi

erm da lame tak update blog.rindu plak nak tyme sni sne nk wt lawak yg langsung org xkte funny pown.tp xpe aku ttp terhibur.bluerk.puji diri sndri ngan wt cter sedih.inilah NIA MUSTIKA.so,ari tue aku telah memergikan diri ini ker mid valley.nak taw cter sedih taak ? nie kire last r aku jejak kaki nie kat mid valley segala bnda tanah kl neyh.t da nak g kuantan mne nak jmpe sume nie da.sedih doe.mne aku nak hilangkan kestressan aku t.kat kuantan tue stkat ade kuantan parade yg ntah pape.nseb baek ade cinema.kalau tak mampus aku.haila.pegi mid valley terpakse la aku menyumbangkan bbrape ratus untuk shopping raye.jap da bpe kali ntah aku shopping raye sjak dua bulan lepas.haha~teruk an ? xpe skali skala.laen kali mne nak jumpe jalan tar,masjid india,masjid jamek,mid valley,the curve bla bla bla lg da.sedih an ?

baju aku beli kat romp





romp and roxy sgt la menggoda.sorie mama.nia xley than


No comments:

Post a Comment