Sunday, June 6, 2010

.thanks.hlovate.

aku mmg xpuas at bile aku xdapat jwb soklan chem yg mmg susah gler cm ngah duk kt petala langit ke lapan..tolong la...kepade sesape yg pndai mencecah langit dunia..selesaikan la soklan chem neyh...da nk tercabut gigi palsu da aku try..tapi tak gak dapat..mmg capek eden taw...sewel la...kepala otak aku niey da nk bengong pown...hik3...mus ko niey bodoh gak an???..bile nk pandai niey..soklan cm niey pown ko xley jwb..wei sedar la dri tue sket....adush..nia da mrah la wei..hbes aku..haha~kembar aku mmg bijak bab2 mengata org bodoh niey....layan die tmbah skt at ade la...hha~



"...antara Fender dan warna-warna...

...antara muzik jalanan dan jalan cari Tuhan...

...ini cerita orang-orang itu...

....ini cerita masa lalu..."


aku teramat la suke ngan quotes dr HLOVATE...i mean sape lg yg bley cipta something yg incredible cm niey...seyesly i never met any writers yg sebijak HLOVATE dalam mengarang cerita mengikut core acuan sndri dan ape yg org mahu...even aku pown like terpesona...cm sume novel yg die buat aku nk bace..and guess what..aku still have no time tuk bce all the novels...haha~cedey..:)..anyway..HLOVATE mengarang hanya novel..tp korang faham x bile hanya dengan novel yg die tulis la aku dapat kenal dunia..some of them ade cerita mengenai aku...saling berkaitan antara satu sama lain...aku teringin nk jmpe HLOVATE at least once..tue pown klu die nak..kn??..bertuahnye aku..dr 5tahun 5 bulan aku taw ttg medical punye specific facts..dari aA+bB aku taw ttg cerita Benz and Addin...dua jiwa yang berbeza..dua character yg sgt berlainan...dan melalui schubert's serenade aku mengenali music jalanan dan piano serta violin...sangat menarik...haha:))...suatu hari nnt aku nak cipta satu hasil seni yang akan orang ingt dan bace smpai bile2...itupun klu terjadi...itupun klu niat aku kekal sampai dua hari lagi..haha...dreaming jer aku taw...




No comments:

Post a Comment