Saturday, June 5, 2010

.a.k.u.

aku...
hanya dalam [dunia] aku
aku bukan manusia yang perfect
so don't expect me to be one of those [perfect] people
aku hanya aku
yang menyukai [kesempurnaan]
who hates the inhumanity
yang menyayangi keluarga dan kawan
yang membenci [kedegilan] manusia
dan aku
sees the beauty as a gift
terima kasih [TUHAN]

aku akan [spill out] benda yang aku tak suka
so bare with it if you want to be friend with me
aku manusia yang punya [jalan dan path] sendiri
tidak perlu menunggu dan mengikuti
kerana [aku] lebih suka bersendirian
lebih senang dan tidak menyusahkan

ramai yang menganggap aku [menyenangkan]
listener yang [sangat baik]
dan [advicer] yang memang boleh dipercayai
.terima.kasih.
selebihnya aku hanya seorang kawan

i do what i want to do
i say anything that [crossed] my mind
never mind to take other people feelings as a care
except for those people i [love] the most
sometimes i would be in a mist
not knowing what is going on and [thanks] to those friends
who are always there to take me back to reality

No comments:

Post a Comment