Saturday, June 4, 2011

A Hot Mama and A Hot Young Woman - Nora Danish and Fasha Sandha

Assalamualaikum :)

Well tengok tajuk entry pun korang dah tahu yang entry kali ni memang pasal hot mama Nora Danish, janda Jejai-apa-entah-nama-dia aku pun lupa sebab gosip artis Melayu memang aku jarang nak follow. Tapi kali ni aku macam interested jugak lah dengan si Nora Danish ni kan ? Dia artis perempuan Melayu yang aku pun sebagai seorang perempuan akui kecantikan dia. Comel lagi :) yang tu memang tak boleh nak nafikan lah kan ?

Aku rasa mostly memang orang tahu lah kan love story dia dengan Jejai-apa-entah-nama-dia ni, kahwin kerabat diraja then cerai then Jejai-apa-entah-nama-dia tu couple dengan Fasha Sandha then start la gaduh gaduh kau perampas suami aku, kau perampas balak aku segala. Ni lah hakikat entertainment industry Malaysia, sikit pun memang tak malu. Tak reti reti nak tutup cerita. 

ND and FS pulak gaduh gaduh pasal lelaki. Tang tu memang aku tak boleh terima. Ouh puhlisss la girls, you alls tu perempuan. Bab tak tutup aurat, maruah entah ke mana, aku memang taknak comment, tapi at least tolonglah ada maruah diri sikit. Gaduh gaduh pasal lelaki, kau rampas suami aku, kau rampas balak aku, apa ni ? Malu la sikit, babe. Tak satu dunia, satu Malaysia pun cukuplah dah heboh. Malu tahu tak ! Harga diri tu takkan nak harga satu sen je. 

Yang pasal pakai terdedah sana sini, FS pakai bikini, ND pakai baju macam nak tunjuk kat satu dunia body dia HOT. Well, bukan dua orang ni je lah yang macam ni aku rasa. Satu entertainment industry Malaysia yang artisnya perempuan Melayu, mostly memang tak reti nak berlebih-lebih beli baju yang kainnya lebih sikit. Bila tengok, nak kata miskin, rasanya dah banyak kali aku tengok muka sama jugak masuk TV. So, tu tandanya job ada, duit pun masuk lah kan ? Tapi tu la. Macam yang aku kata la, dorang memang sayang duit. Aku nak comment lebih lebih pun, aku pun bukan baik mana. Pakai jugak jeans, tshirt tapi tade lah macam nak tunjuk body yang memang curve entah ke mana kat satu dunia.

Dua dua pun HOT, jangan risau. Muka cantik, memang ya ! Kes FS pakai bikini la.Nanti dah ada husband, ingat dia nak respect ke ? Benda yang semua orang dah tengok, satu benda pa pun tak ada. Haihh :/ kesian. Kes ND, pakai baju aku tengok pun nak terbeliak mata. ND tu dah la ada anak kecik. History dia semua orang tahu. Kalau aku jadi anak dia, malu weh ada mak macam tu. Clubbing sana sini anak tinggal dekat sapa. Kesian dekat anak dia, Tahu tahu, you artis, nak kena cari makan untuk anak. Tapi I rasa tak perlu lah sampai melibatkan clubbing pakai seksi sepanjang masa kan ? Malu sikit pun jadi lah. Sedar yang you tu dah ada anak. Kalau anak you dah besar lain cerita. Dorang maybe paham, ouh mak aku kerja nak cari rezeki. Dia ada reason. Ini anak tengah membesar. Senag nak terinfluence dengan benda yang bukak bukan. 

Entry nya aku buat after aku tengok artis Malaysia pakai seksi sana sini, tapi rasanya industry ni tak pergi ke mana pun. Tapak pun kat situ jugak, tak beralih alih. Seriously cakap commitment dorang in improving kita punya entertainment industry memang nampak sikit sikit je. I sebagai orang biasa, kalau kat cinema keluar movie movie Melayu, fikir dua tiga kali, patut ke tak aku pergi tengok cerita ni. Kang buang duit kang. Macam haritu, aku pergi tengok Nur Kasih dengan Kongsi. Serious cakap, aku tengok sebab aku tahu, Nur Kasih punya drama memang superb. Khabir Bhatia pandai olah benda tu. Tapi bila dia buat movie, memang fail. Aku ni taksuka touching touching, tapi dulu tengok drama bergenang la jugak air mata tu orang kata. At least ada feel tahu. Ni tengok movie dia, haram nak bergenang, menangis memang out of story la kan ? Kongsi plak aku tengok sebab aku respect Sam. He's a very dedicated young actor aku rasa. Cerita tu tade climax, mendatar sepanjang masa and point dia dekat audience memang tak sampai. Aku memang tak salahkan Sam. Bagi aku storyline dia dari awal sampai akhir memang salah scriptwriter and orang yang bagi cadangan nak buat movie tu which is Farid Kamil. After aku tengok Kongsi, aku punya respect kat Farid Kamil memang drop habis sikit pun tak tinggal aa. Kata masuk U, apa macam bro lu buat story cenggitu.

And again aku dah melalut dari topik sebenar yang aku nak cerita. Hahahaha. As usual, Nia Mustika yang clumsy sana sini. I'm just throwing a small potion of my opinions. I know they aren't needed. 


No comments:

Post a Comment