Sunday, September 5, 2010

levi's store,pizza hut bukak puasa,secret recipe desert terhebat,parkson

"hello guys"
so skunk msti korang ngah dlm mood raya gler2 an.cayalah.well aku xde bnda nak wt sgt cuti2 cmnie. da la kat kelantan hujan cm jeles ngan aku. mmg sengaja nak bg aku tido lama2. da la tido tue da jd hobby aku. erm since balik nie hari2 keje aku kuar sne sni bershopping mengjabeskan duit smpai bley menimbulkan kemarahan papa aku tp aku ngan munir iskandarian ttp buat cool cm xde pape berlaku walaupun hurricane almost melanda kejap lagi kowt. 


sempena hari raya aku nak ada mata baru gak.bukan setakat baju baru yer disini


tgok la mata kami.same kan.cayalah rumate sejati


kan da kate ? aku keje kuar je tiap2 hari sejak balik umah neyh 


MUNIR ISKANDARIAN sentiase membajetkan dirinya sbg seorang model ternama
ada bakat ker ?


beshopping sgt la hebat.saya suka 


full view of the pic

haish mmg bley jadi model.nak kene touch up sket jer lg
 kesengalan kami sbg kembar.asal aku pendek ?
i love this pic a lot more and more


last but not least mmg kene ade gmbar aku la sengal


sume pics nie adalah dari kb mall and parkson.aku,mama dan munir iskandarian tanpa segan silu menghabiskan almost RM 1000.00 di mall untuk membeli belah wlupun aku kt KL tue da segala tanah aku jejak nak shopping punya psal sjak dua bulan lalu.balik nie shopping lagi.mmg keje habeskan duit mak bapak jer.mmg bley menyebabkan hurricane terjadi kat umah bila balik.msti papa marah.tp ktorg still relax.nape nak spoil mood raye tol tak ? so,shopping2 lg smpai 10 mlm.then balik papa tgah tgok t.baru balik tarawih la kowt.xpe2 ktorg miss tarawih msti kene marah nie.byak point papa nak menyembur kali nie.tp tbe2 papa ckpa "da hbes shopping,ada beli apa2 tuk papa tak ? "..ha,ha,ha.papa tak ckp nak kirim pape pown tp ktorg ttp anak mithali.beli gak baju tuk papa.papa happy.kan da kte no hal punye.
. tata .

No comments:

Post a Comment