Saturday, July 10, 2010

.jalan.jalan.

-tarangtangtang-

selamat petang dan malam sekali kpde sape2 yg bce entry neyh
aku baru jer blik dr Mid Valley.kuar ngan teman sehati sejiwa
pg td ade exam sampai kul 10.30pg
chemistry plak tue.adoi cm sial jer jwab sbb xsbr gla nk kuar g enjoy
aku blik bilik and tidur sbb nak cover blik the whole night before sbb xtidur study punye psal
[nk ckp betapa saya seorang student yg cemerlang gtu]
kul 1ptg bgn blik.siap2.solat.dalam kul 2ptg da bertolak p Mid Valley
ramai la plak yg nk t'jumpe sne sni
xsangka rmai yg kuar.alah dorang pown cm aku jugak la
kuar sbb nak lepas stress and cover blik bnda2 yg ntah pape ouh
[especially aku yg sah2 cekiwa ngan byk bnda sjak akhir2 nie]
then jalan2 cari makan sambil tunggu wayang bermula
ktirg ie2 taw tunggu cm xsabar gler nk tgok cter  nine temples
skali msok die punye introduction ok la
agak menyeramkan
then masok plot pertengahan aku n teman cm dah "die nak citer pe ke benda sebanarnye"
kitorg byr mahal kowt
rm25 for two person.cm bangang jer
tgok2 cter die ntah pape.intro ntah ke mane
plot pown cm berselirat tahap tali pusat
ending plak cm xde kaitan ngan cter
aku nie bukan la pndai sgt klu bab2 filem niey
tp klu da trok sgt tue terpaksa la benarkan jer mulut nie nk berkata
hehh~
then,aku ngan the teman cm lapar jer 
hbes pown da pkul enam lbey.so ktorg pg solat asar dulu
lewatnye an?
pastu bru pg makan.akhirnye bley gak aku makan Pizza Hut selepas mengidam
waaaaaaaaaaaaa.........
serius best.no perfect word yg fit nk describe bnda ouh


mmg melahap tak yah nak cakap

 makan tak ingt dunia sampai coconut pown ade
caya tak,caya tak?


ini lah teman saya yang terchienta


mkan2,solat maghrib,pg momo tgok kasut
td aku tgok kasut tue ade saiz 37
xmuat so ingt xpe la nnt dtg blik tuk tnye ade x saiz 38
yg aku nk marahnye tbe2 tgok da xde
ble tnye salesgirl tue die ckp da HABIS
aku pown cm dah bengang gler hbes
tyme aku nk bli xde plak saiz
plik2....
pastu singgah roxy tuk tgok beg baru,romp tuk stok kemeja and jeans baru
still murah cm dulu
cotton-on tuk stok kasut.cantik tp cm xsesuai jer
pastu singgah zara tuk tgok baju2 bru..ya allah cntik and harga pown mmg CANTIK
nak beli tapi bajet cm la duit byk sgt..
cm anak raja brunei nk beli sume tue.
aku nie mmg xley tgok brg cantik.sume nak beli.
tapi tue la.kdg2 xley nk kawal especially bile msok bookstore mner2
puahahaha.gian habes
so,before aku blik uia kne la pkai elok2 an
tyme nie la aku jejak an kaki ker toilet Mid Valley yg mmg terkenal ngan xde paip ouh
terpakse la aku belajar cmner nk gne teknoligi yg mmg terlebey techno tue..
sgt susah..
ape salahnye sediakan paip tue manusia2 muslim nie
xde la kna than nk terkucil sampai uia
bangang.bodoh.fucking hell.stupid.cibai
segala bnda ase nk kuar tyme ouh
nseb baek bley kawal wlupun melepas gak kt blog neyh

thanks to blog aku




No comments:

Post a Comment