Thursday, July 1, 2010

.hari.aku.

erm da lame x update blog.alamak ye ker?hehh~ye la kowt.org laen sebok nak exam ko plak sebok jer nak update blog neyh.haila.plik2.sedar2 la nia.ko tue da la krang pandai.nak plak buat keje yang xde faedah cmnie.kui3.trok btol.anak sape plak neyh.tue jer la keje.klu anak trok sket start la nk salahkan mak bapak yg mmg muka tue xyah ckp la innocent nye.haha:)

ehem2.kter msok chapter laen skte yer anak2.so,esok kwan aku ajak kuar.and skunk cm confused gler la nak pegi ker tak.last week da round satu masjid india and masjid jamek.or pape jer la.yg penting tempat tue la.so,byak gak r aku menyumbang kepda ekonomi and kewangan negara ari tue.haila.tehn,esok nk pegi la kt times square,tipu kalau ckp aku xkan bli pape and skdar window shopping coz aku mmg xley tgok brg cantik,trok an?
so ade tak sesape nak bg cadangan?angkat tangan yer...
*waiting**waiting*
da taw da.memang xkan adenye yang nk angkat tangan kul 1.17am nk bg cadangan kt aku ngan soklan bodoh cmtue.so cmner?

xpe2.kiter msok plak chapter baru.so,tyme pergi masjid india hari tue adelah aku bli bberapa brg cm kasut,baju.so,since aku xtaw sjak bila masjid india and masjid jamek tue da bertukar jadi cm china town kt china nun jauh disana dah byk gak la aku menyumbangkan ke arah pembangunan ekonomi negara dgn membeli:



so ini lah kain cotton yg mmg amat murah.sila pergi ke masjid india yer sume






dan tentunya baju yg menarik seperti nie xkn diabaikan








sampai beli dua;)





ehem2...cube teka teka bape?
sape btol saya belikan dia satu.
kui3..bajet duit dalam poket tebal;)





experiment saya with baju baru..






tetibe nak makan pas blik.so sbb tue pkai baju niey.
jum2..p mkan..




the end untuk cerita pada hari nie.nanti saya update lagi yer.teringin nak pegi lagi masjid india and masjid jamek.esok..erm nanti la.aku otw nak tentukan cmner nak decied neyh..susahnye:|

No comments:

Post a Comment