Thursday, July 1, 2010

.besties.ye ker?.


this is nur aiysha binti ghazali
a besties of mine.
hehh~
ye la kowt..
da kwan ade la dkat 4 thun since form 3 lg..
klu salah tlg btolkan yer.
ntah cmner la bley jmpe die niey..
tp yg penting die fun.
dan saya ehem2..sayang die 50%..
dia manusia yg talkative.
skali bg die ckp sah sampai malam pown xberhenti.
n kerja dia setiap kali cuti.
dtg lepak umah saya tgok korea n cter2 sampai malam.
xpown pgi lepak kbmall.
yg cm da jd tempat lepak rasmi ktorg n the geng.
ade geng ker?
tp pape pown saya suke.
sbb kt umah saya xde org.
tyme cuti msti sume kerje.
bz semacam jer sume org.
at least ade gak 'manusia nie' yg nk tlg temankan.
kui3...
so kpda nur aiysha ghazali.
yg skunk msti ngah perah otak blaja engineering di vanderbilt university.
saya nak buat pesanan kat awak neyh:
ingat saya selalu taw.
miss those moments.
and nak taw tak byk gler gosip terbaru[kerja harian tyme skulah dulu]:)
kui3..saya taw awak tersenyum..
kerana saya masukkn awak dalam post saya dcnie.hehh~
sbnarnye saya nak mintak tolong.
jhat x?..normal me.
nanti kan kalau saya nk pesan pape kt awak us nun.
bley x tolong belikan?

.bye.



No comments:

Post a Comment