Saturday, June 12, 2010

so since bukak blog neyh and hampir2 melupekan tumblr yg cm da drah dgng aku tue...aku xpenah ckp psal LOVE..erm rmai gak yg tnye..

weyh asal ko cm xde perasaan ek??
ko xnormal ek??

aku balas...
soklan tue bley x create biar bg nampak bijak sket..??
jangan la nmpak sgt yg otak ku otak thap budak 3taon..

dia cm da marah..
ko pehal??..tnye cmtue pown nk emo ker??..

ahaks..bley ckp cmtue ngan aku..haila..ko neyh mmg nk kne la beb..da la mood aku xbpe nk baek...
aku blah..soklan yg die tnye aku biar angin yg jwab..mulut mmg xde insurance..cibai tul la...pe ko ingt ko tue ape nk tnye soklan personal kt aku..suke at aku r nk de pakwe ker x...nk menyibuk plak die tue...
ok tue kisah setahun yg lepas...

skrang bnda2 cmtue aku xde la nk ambik port sgt..well maybe sbb da matang..da berubah...u know..i'm almost 20..not a girl anymore..but not yet a women...ahaks..love that sentence too much la..kire matang la tue an..wlupun collegue aku sebok jer ckap aku neyh cm bebudak umur 6 taon...yea i know..nk buat cmnie..otak nie kdg2 jam..ssh nk pham klu korang ckp bnda2 yg luar alam sket...haha:|...

so that's the introduction..pnjang an...??..mmg aku suke menulis...bnda yg kuar kt otak nie mmg spontan..xley nk elak la...

ermmmmmmmm L.O.V.E  ?? ape tue..ye aku taw la cinta..but still no real meaning an...xley nk tafsir by the whole word...since my friend sibuk nk cri cinta sejati lpas tgok LBS yang aku percaya xpenah wujud kt ats dunia...sorry girl..aku bukan nk hancurkan hati ko ker..nak bajak ko punye harapan ker...hell no la an??..just that ko kne taw cinta sejati xkan penah wujud..shah jehan and mumtaz..ye i know shah jehan bina istana tuk mumtaz..sbgai tnda cinta...but then tgok la die buat ngan ape...bunuh sesape yg pernah terlibat ngan pembinaan istana tue...cinta bukan sesuatu yang menuntut darah dear...aku xbley benarkan ko idup dalam dunia fantasi...aku bukan nk burukkan sejarah shah jehan and mumtaz yg the whole world taw...tp sshnye nk cri cinta sejati kdg2 smpai menuntut nyawa..dan aku xrela sume tue berlaku...nonsense...and wtf??...

true love hanya wujud dlm filem...bahagia jer bile tgok yg dorang happy ending tp bnda tue xreal langsung...seriously bahagia tue wujud ker?..my question doesnt sound weird an..??  tp aku ckp ngan kwan aku neyh...

"aku sayangkan kau.jangan nak main-main ngan hidup nie.live the life you're always wanted.jangan nanti menyesal tak sudah.i know you love him like hell la kan.tapi takde la sampai nak habiskan hidup kau mencintai die and the other nonsenses yang kau create tue.be a happy girl dear.die pown dah bahagia.da bercinta dengan orang lain pown.kau just habiskan masa kau tenaga kau pada benda yang langsung tak wujud yang takde kepastian.tapi andai suatu hari nanti and still at that time u believe true love does exist.well go on.tell him your feeling.mane taw die akan balas.kan??"

punye la panjang lebar aku terangkan kt die...ssh btol jd penasihat cinta nie an...alah kerje part time..hati siap happy lg taw..*ye ker ko happy??*..ok stop the nonsense..aku mmg happy..sangat happy ngan idup ni wlupun kdg2 rase cm nk bunuh diri jer..tue tyme teroverdose ngan perasaan layan diri la..haha:|..tp tue skali skala la..but than beingsingle is the best part of my life..lantak la org nk kte aku nie boring ker..xde life..xnk dikasihi ker..xreti nk mengasihi ker...blah la ngan pendapat korang tue...cukup la asenye skali..aku mmg xbley klu bab2 berchinta chintun nie...bukan xnk tp xreti + hati aku tak terbukak g...thanks to my mom gak sbb mama aku pown cibuk suh aku hbeskan study dlu...jodoh biar die yg cri..alahai mama...klu yg baek ok la..syukur dapat yg baek...tp klu yg ntah pape tue..kureng sket la..tmbah yg skema...yg xreti nk gelak sampai pecah perut..taw ttg perkara2 bodoh yg bley buat aku gelak sampai mati...tgok pown sejuk jer mata memandang...erm wujud ker orang cmtue...ntah..ade la kowt yg cm species aku neyh...

"u'll love him the way he is.when you first saw him u just can't breath.your eyes just like being 'gam'.u'll look him like he's some kind of alien and weird but u still love him"

No comments:

Post a Comment