Friday, June 11, 2010

.kuar.mid.valley.

so ari nie aku kuar...lalala~epy jer tgok lagenda budak setan yg mmg best siot tue...tada:|rindu plak kt kasya ngan ayu..but i wish the story munkin lbey fun sket...azmi akan berubah jd baek..everybody knows the fact yg mmg die cintakan ayu..just that the treat is a lil bit harsh...dan ayu akn cintakan azmi blik wlupun kisah cinta die ngan kasya mmh cm xleyh dilupekan...and kasya akn jatuh cinta ngan kate yg mmg la teramat baek g2...huhu:|knape nk jd ssah..knape msti ayu mati dan azmi terseksa..knape ank kasya dan ayu perlu idup tnpe mengenali ibu sndri...life is very simple and true love will never exist...just live it the way you wanted and u will believe that true love does exist..huhu:)..tue bg sesape yg mmg nk idup dalam fantasi la...and sorie aku bukan cmtue...tada::::...cinta agung ade ker bnda cmtue...cm xley caye jer kan..

aku bercakap melalui ape yg aku lihat...
aku bercakap melalui ape yg aku dengar..
aku bercakap melalui ape yg aku rase..
dan semuanya hanyalah satu fantasi..
tidak akan pernah wujud sesuatu like true love..
sesuatu sperti kebahagiaan dan perderitaan..
kite create hidup kiter..
megikut core yg kiter nak..
very simple and easy..
dan kebahagiaan yg sementara itu akan datang..
maaf kerane saya seorang yang sarcastic..
ttg idup dan dunia..
ttg manusia dan cinta..
ttg kasih sayang dan derita..
semua itu hanya pura-pura..
tiada realiti..

.nia.mustika.

No comments:

Post a Comment