Saturday, June 12, 2010

.mus.kne.bebel.

salam...[acece hari nie mus berada dalam keadaan mood yang amt la baek...so kepade sesape kt luar sane sila ampu byk2 taw..t aku bg coklat lg]...

ari nie mus yg mmg pemalas thp antarabangsa neyh bgun da hampir kul 1...haila..anak dara ape ntah neyh..biase la aku tdow kul 3 kowt smalam..study + blogging taw...mmg bz...haha:|...bajet gler babeng an??...so bgon da lewat..pkir2 nk laundry tp xpe la...maybe pas mkan kowt..pastu tbe2 aku nmpak satu figure neyh taw..kecik and cute lg...bukak pintu and tgok aku cm bru nmpak antu...problem..problem...oh si nany oneil rupenye..bru nk cuak ingt antu mne la dtg menjengah kul 1 ptg an...siap menjerit lg...

"mus,ko bru bgun...ko buat ape smalam smpai kul 1 petang bru bangun..nie mcam mne jd anak dara nie..taw la ko tue xbrape normal nk dipanggil ank dara tp tolongla act like you're one...da penat aku membebel dr sem 1 lg taw x..nie da dkat satu thun aku ckp bnda yg sme ngan kau tiap-tiap kali weekend...berbuih taw tak???"

"nany,ko nie pehal...petang-petang buta dtg bilik aku cm org gila..masuk pown xbg salam..pastu siap membebel lg..telinga aku nie da nk kuar tahi telinga da pown dengar kau membebel tiap-tiap pagi tyme weekend..ala bukan selalu pown bgun lewat..lek la wei..t nk kawin aku berubah la...ape yg kecoh sgt neyh??"

ok sampai situ cukup...biase la...tiap-tiap weekend aku kne cmtue.and the rest of the conversations da back to normal...lpas aku mndi ktorg tros g mkan...nasi + lauk masak lemak cili api..haila..ingt kt papa dowh..papa klu bab memasak nie..kalah chef wan taw...adoi..rindu rumah...pastu aku buat tutor maths kt bilik nani yg mmg x ubah cm tongkang pecah..sah2 semalam kne langgar ngan ikan todak dr new zealand...erk ade ker??..ntah...pape jer la...then aku ase cm da terlebey study wlupun tyme tue bru nk msok sejam setengah aku kt dalam bilik ouh..so aku decide nk blik blik..have fun sket..hehe:|..tgok2 da on9...haish..mmg dugaan byak la...xpe la...release tension...hanya alasan...sape2 pown cmtue..pdahal tak tension..ye ker??..hbes tue asl kt fb emo2 nk larikan dri dr uia...saje nk wt controversy...salah ker..account aku..ko pehal nk sebuk..blah la...

.hari.ini.hanya.sejarah.
.terima.kasih.



No comments:

Post a Comment